Sök i bloggen

2008-09-10

www.maklarstatistik.se är sena

Mäklarstatistik skulle ha raporterat Augustis siffror idag. Det har fortfarande inte kommit ut. Detta har inte hänt tidigare (det senaste året i alla fall) . Verkar märkligt.


http://www.maklarstatistik.se/qoa.htm#11

Jag fick en fråga, jag svarar utan att recitera frågan, av ren lathet. Ja, det är möjligt att dom mörkar egentlig utveklicng. MEN! tex jag som har koll på en delmarknad av deras marknad. Det är svårt att totallura mig.
Så, förmodligen kan du vara lugn

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Tekniska problem". Jo jag tackar jag. Dom behöver väl en vecka på sig att ändra beräkningarna så att det inte ser ut som att DET STÖRSTA FALLET NÅGONSIN ägt rum.

Anonym sa...

Tekniskt problem(?), jo Lars "Bagdad Bob" Kilander behöver fundera en vecka på vad som skall stå i press releasen till statistiken.

Anonym sa...

Av nyfikenhet : hur skulle statistiken kunna ändras för att "dölja" prisfallet ?

Anonym sa...

Sitter du på overifierbara data så är det inget problem. INGEN kan kontrollera deras data...

Jonas Jesus Maria sa...

vid närmare eftertanke... jag tror faktiskt inte att det finns sätt där du kan bli lurad...